۹ پاسخ

ولی اگه بعد ۲/۳روز دیدی اذیته خیلی و نمیتونه و سیر نمیشه سر شیشه ارو یا عوض کن یا همونو یکم خیلی کم بازش کن

شیشه شیر خیلی خوبی هست
سر شیشه ۲تا ۵ماهگیش میره چون شیر با بی بی لند زود تو دهنش میریخته واسه همین این سختشه ولی بذار عادت کنه هرچی شیر تند تر بره باعث میشه دلدرد بگیره

یا سر شیشه شو عوض کن قطره بالا بگیر من سرشو خودم باز کردم یکم

سر شیشه شماره چنده؟من واسه پسرم ۲بود خیلی طول میکشید بخوره الان ۳گذاشتم زودتر میخوره

من استفاده میکنم از این شیشه شیر

من برای هر دوتا بچه هام اونت استفاده میکردم و میکنم

من گرفتم برای پسرم

من ‌‌‌‌‌‌‌.میدم

من اونت میدم به دخترم

سوال های مرتبط