۳ پاسخ

من که شیر خودمو نمیدمم موهام شده دم موششش😢 انقد چسی میومدم من موهام ریزش نداره اصلاااا نرمه فلان بیسار😂😂😂

خیلی شدید ریزش دارم خسته شدم دگ

قرص اهن بخور عزیزم

سوال های مرتبط