۷ پاسخ

من شیرنمیدم ولی کچل شدم😂✌🏻

منم ریزش موهام زیاد شده😭

من شیر نمیدم ولی ریزش شدید دارم
اثر زایمانه

من رسماااا کچل شدممم

این قرص واسه ریزش مو موقع شیرده من راضی بودم کم تر شده ریزشش

تصویر

کلاسه ماه بعداززایمان بخاطرتغییرهورمون ریزش موی شدیده ماله منم خیلی زیادبودداره کم میشه طبیعیه

برای من افتضاح میریزه؛جلو سرم کلا خالی شده

سوال های مرتبط