۹ پاسخ

ویتامینDورقص آهن رو امتحان کن

البته قرص آهن های دیگه روهم شاید به مدت یه ماه تا یه سال استفاده کنین اثر داشته باشه من هرچی استفاده میکردم به یه ماه نمیکشید که ولش میکردم بجز این

من دوران بارداری این قرص رو خوردم خیلی عالی بود قبل اون ریزش داشتم حتی آمپول بیوتین هم تأثیری نداشت ولی طول بارداری که اینو استفاده کردم هم ریزش موهام خیلی خیلی کم شد هم موهام پرپشت تر شدن
گفتم شاید بدرد شما هم بخوره

تصویر

مولتی بخور اگ شیر خودت میدی باید از اول میخوردی

ازمایش بده ویتامین هایی که کم داری‌رو تهیه کن

وای منم افتضااااحه قشنگ دارم کچل میشم.سمت راست موهامم بیشتر میریزه

من ک کچل شدم‌دیگ

من قرص زینک و آمپول بیوتن استفاده میکنم راضیم خیلی بهتر شده

منم خیلی خیلی وحشتناک داروخانه دوتا قرص داد تاثیر نداشت دیروز داروخانه هرویت داد ی شامپو هم گرفتم ببینم چی میشه

سوال های مرتبط