قبل دو سالگی زود
بعد ۴ سالگی دیر
بازه زمانی طلایی بین این دو سال
حالا ی بنده خدایی بچه اش ی مساله داره میتونه دیرتر بگیره
مثل عدم فهم یا عدم کنترل در راه رفتن یا عدم حرف زدن
تو بازه دونیم تا 3 سال بهترین زمان برای گرفتن از پوشک هستن... بخوای بزاری بعد 4سال عین بچه 18ماهه اذیتت میکنه چون دیگه عادت کرده ب پوشک و اون رو عضوی از خودش میدونه داستانی میشه برای گرفتنش
دوست من پسرشوواسه تولد۴ سالگیش تازه ازپوشک گرفته بودمن خودمم هنوزنشده بگیرمش
😐😑
میخوان وقت دومادیش از پوشک بگیرن؟!
دوستم پسرشو یه هفته ای میشه ک گرفته اونم ۴ونیم سالشه
جاریم پسرش رو ۳سال و ۷ماهگی گرفت
دختر عمو من بچش ۵ سالشه هنوز نگرفته ولی بچش مشکل راه افتادن و حرف زدن داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.