اینجا شده کسی بچشو توی ۴سالگی از پوشک گرفته باشه؟

۷ پاسخ

قبل دو سالگی زود
بعد ۴ سالگی دیر
بازه زمانی طلایی بین این دو سال

حالا ی بنده خدایی بچه اش ی مساله داره میتونه دیرتر بگیره
مثل عدم فهم یا عدم کنترل در راه رفتن یا عدم حرف زدن

تو بازه دونیم تا 3 سال بهترین زمان برای گرفتن از پوشک هستن... بخوای بزاری بعد 4سال عین بچه 18ماهه اذیتت میکنه چون دیگه عادت کرده ب پوشک و اون رو عضوی از خودش میدونه داستانی میشه برای گرفتنش

دوست من پسرشوواسه تولد۴ سالگیش تازه ازپوشک گرفته بودمن خودمم هنوزنشده بگیرمش

😐😑
میخوان وقت دومادیش از پوشک بگیرن؟!

دوستم پسرشو یه هفته ای میشه ک گرفته اونم ۴ونیم سالشه

جاریم پسرش رو ۳سال و ۷ماهگی گرفت

دختر عمو من بچش ۵ سالشه هنوز نگرفته ولی بچش مشکل راه افتادن و حرف زدن داشت

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی و نورا مامان محمدعلی و نورا ۱۲ ماهگی