۲ پاسخ

شیرخشک زیاده باید۳۰تا بخوره
باعث میشه رفلاکس بگیره

خوردن بچه ها فرق میکنه به نظرم اگر این اندازه میخوره و اذیت نمیشه و بالا نمیاره یعنی کافی بوده براش من خودم ۶۰ تا بیشتر شیر خشک نمیدم اما خب فک کنم شیر خشک سنگین تر و چرب تر باشه
اما خب گاهی هم در کنارش کلی شیر خودمو میخوره سیر نمیشه بهش شیر خشک میدم

سوال های مرتبط