شیرخشک زیاده باید۳۰تا بخوره
باعث میشه رفلاکس بگیره
خوردن بچه ها فرق میکنه به نظرم اگر این اندازه میخوره و اذیت نمیشه و بالا نمیاره یعنی کافی بوده براش من خودم ۶۰ تا بیشتر شیر خشک نمیدم اما خب فک کنم شیر خشک سنگین تر و چرب تر باشه
اما خب گاهی هم در کنارش کلی شیر خودمو میخوره سیر نمیشه بهش شیر خشک میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.