۴ پاسخ

ازاد میدن

دقیق اطلاع ندارم ولی فکر کنم ازادم دیگه ندن
اخه همین حالا هم روی سهمیه ۴تا ازاد میدن
من یه بار سهمیه ازادشم تموم شده بود گفت فقط یه دونه روی کد ملی خودت میتونیم ازاد بدیم

ن دیگه باید ازاد بگیری

فکر کنم ماهی بشه یه سهمیه

سوال های مرتبط