۶ پاسخ

من قطع نمیکنم عزیزم روری ۳۵۰ تا میخوره کلی ویتامین و آهن و ... داره

منم تا ۲ سالگی میدم

مامانم میگه حتی بعداز دو سالگی موقع خواب شیر خشک یا شیر گاو بده بخوره چون تا صبح گشنش میشه هی بداخلاقی میکنه

پسر منم الان تقریبا ۴۰روزه قطع کردم شیر خشک رو غذا ماشالا خیلی میخوره قبلا وابسته شیر بود نمبخورد اما الان خیلی خوبه روزی ۳۰۰میل هم شیر پاستوریزه با لیوان بهش میدم هم خوابش خوب شد هم خوراکش

منم تا ۲سالگی قطع نمی کنم تا دوسالگی میدم بهش روزی دوبار میخوره هر دفع ۱۲۰تا روزانه میشه ۲۴۰تا

من قطع نمیکنم پسرم بیشتر شیرخشک میخوره غذا نمیخوره خیلی

سوال های مرتبط