۷ پاسخ

بهش احترام بذار بگو اره مامان این برا توعه هرکدوم ک خودت دوس داری بیار داداش فقط ببینه اسباب بازیت قشنگه دوس داره ببینه
من همیشه اینجوری میگم جواب میده
میگم خودت نشونش بده

اسباب بازی خودشه حس مالکیت داره نباید بزور گرفت به کوچولویی داد اول اجازه بگیر داد داد نداد بزور ازش نگیر بگو این اسباب بازی فقط مال تو این اسباب بازی مال داده اینا هم اسباب بازی مشارکت دوتاتون باید استفاده کنید

براشون اسباب بازی مثل هم بخر
بهش بگو دونفری بازی قشنگتره

مسیحا هم همینه

عزیزم شما مزاحم یاب داری؟؟؟؟
یه شماره بدمت میگی ب اسم کیه

الان نمیتونی کاری کنی
منم اینطورن دختر بزرگم بهش وسیله هاشو میده ولی گاهی اون چیزی رو میخواد که اجیش مشغوله باهاش

پسر منم همیجوره

سوال های مرتبط