۳ پاسخ

من چهار تا تخمک داشتم فقط دوتا جنین شد

بستگی به کیفیت تخمک و اسپرم داره.اگه مشکلی نباشه هر۳تا جنین خوب میشن.

من ۳ تا تخمک داشتم فقط،یکی جنین شد

سوال های مرتبط