۶ پاسخ

روز اول دونیم سی سی از فرداش 1 سی سی

قطره سدیم کلرید بهت میداد داخل بینی بریز هر۴ساعت ک راه تنفس باز بشه و زودتر خوب بشه

روز اول ۲/۵سی سی یعنی دوتا قطره چکان و نیم....از روز دوم بدون قطره چکان...فقد اینو دادی اگه بچه اسهال شد نترس چون ازیترمایسین باعث اسهال میشه...

واسه نوزاد ی ماهتون تهیه کردین.

فقط روز اول دو تا قطره چکان و نصفی.
زیرش هم نوشته ۱ سی سی روز دوم به بعد ۱ سیسی بده

2 نیم سیسی

سوال های مرتبط

مامان آرادی😘❤️ مامان آرادی😘❤️ ۴ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی