روز اول دونیم سی سی از فرداش 1 سی سی
قطره سدیم کلرید بهت میداد داخل بینی بریز هر۴ساعت ک راه تنفس باز بشه و زودتر خوب بشه
روز اول ۲/۵سی سی یعنی دوتا قطره چکان و نیم....از روز دوم بدون قطره چکان...فقد اینو دادی اگه بچه اسهال شد نترس چون ازیترمایسین باعث اسهال میشه...
واسه نوزاد ی ماهتون تهیه کردین.
فقط روز اول دو تا قطره چکان و نصفی.
زیرش هم نوشته ۱ سی سی روز دوم به بعد ۱ سیسی بده
2 نیم سیسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.