۴ پاسخ

سیرو پیاز و ادویه مخصوص و نخود چندبار چرخ میکنم

گاهی سیب زمینی میزنم خوب میشه سیر و پیاز زیاد بزن تندو تیز میشه مث ابادانیا

نه فقط نخود وچرخ میکنم پیاز چندحبه سیرگوجه رنده شده ونمک فلفل زردچوبه

نه من نخود و پیاز و فلفل دلمه ای میزنم با ادویه مخصوص شوهر عمم تهران فلافلی داره خودش ادویه میخره میده اسیاب میکنن از اون میاره و کنجد یادم رفت کنجدم میزنیم مزه جون میده فلافلام

سوال های مرتبط