۳ پاسخ

عه .. تایلوفن هم خوبه . توت فرنگی هستش

حتما باید پاراکید بدید چرا تا یه شربتی خانما گهواره الکی میگن خوبه همه میرن سمتش
باور کن استا منوفن ساده خیلی خیلی بهتره و اینکه تاثیرش چندین برابره من دیدم ک میگم
عالیه
برا واکسنا از اون استفاده کردم اصلا بچهام دردو حسم نمیکنن چ بخان تب کنن

عههههه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان وآدریان مامان ارسلان وآدریان ۱ سالگی
مامان جاوید مامان جاوید ۸ ماهگی
مامان 🌛نیلماه🌜 مامان 🌛نیلماه🌜 ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی