عه .. تایلوفن هم خوبه . توت فرنگی هستش
حتما باید پاراکید بدید چرا تا یه شربتی خانما گهواره الکی میگن خوبه همه میرن سمتش
باور کن استا منوفن ساده خیلی خیلی بهتره و اینکه تاثیرش چندین برابره من دیدم ک میگم
عالیه
برا واکسنا از اون استفاده کردم اصلا بچهام دردو حسم نمیکنن چ بخان تب کنن
عههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.