هوس قلیون خان سارکردم عیبی نداره بکشم 🤔

۳ پاسخ

فکرکنم رو شیرت اثر داره نکشی بهتره

ن عزیزم بکش راحت باش
حتما حتما قبل کشیدن بچه رو سیر کن اگز تونستی بدوش براش کنارم بزار
بعد از کشیدنم تا ۳/۴ ساعت شیر نده اولین شیری ام ک خواستی بدی بدوش بریز بره بعد شیر بده

چه دومبه🙄🙄🙄🙄

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی
مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی