۹ پاسخ

قندنداری که

ببین این ازمایش تحمل گلوکز با اون قند دوساعته فرق داره
الان برای شما کاملا نرماله و محدوده نرمال طبق رنج ازمایشگاه
اونیکه باید زیر 120باشه قند دوساعت بعد غذا خوردن هستش
که ناشتا زیر90و غیر ناشتا یاهمون دوساعت بعد غذات زیر120باید باشه
الان الکی نگران نباش همه چیزت خوبه

واقعا همه جا دیدم گفتن زیر ۱۲۰ باید باشه ازمایش بارداری قبلیم برای ۵ سال پیشو دیدم ۱۱۸ بود نگران شدم

گهواره چیه!!! تو خود ازمایشت نوشته رنج نرمال باید زیر ۱۵۳ باشه…

نه فکر نکنم بالا باشه

نه خوبه قندت ۱۴۰ به بالا میشه قند من ۱۴۲ بود دارم دارو میخورم و رژیمم

بالا نیست برحسب ملاک آزمایشگاهی که آزمایش دادی نگران نباش

نه گلم خیلیم عالیه
اصلا قند نداری

چیز مهمی نیس
یا گلوکوفاژ تجویز میکنن
یا انسولین

سوال های مرتبط