سلام دخترم چند وقتیه یبوست داره چی براش خوبه؟

۲ پاسخ

با گوش پاک کن یکم وازلین بزن به مقعدش جوری که یکم از وازلین بره داخل نهایت بعد نیم ساعت یبوستش خوب میشه

سیبببب و میوه و اب
اینا هروز بده
شکمش با روغن زیتون چرب کن
چند قطره بریز داخل شیرش
ولی میوه هرروز بده ک دیگ یبوست نشه

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۳ ماهگی
مامان ارغوان 💜 مامان ارغوان 💜 ۱ سالگی