مامان جونم 😂 چن تا بچه زایید یکیش بارش رفت دو تاشونم ب دنیا اومدن مردن😂
مگه تو این دوره هست همچین چیزی اون عهد ننه بزرگا بود نمیرفتن
دختر دایه همسرم فقط ۶ هفته رفت واس قلب دیگه نرفت ن ازمایش ن سونو هیچی . دخترشم سالم ب دنیا اومد
خالم ۳ ماه پیش زایید یه دونه سونو هم نرفته ۴ تا بچه داره
😂😂مامانم سر خواهرم فک میکرد پسرع نرفته سونو که بهش نگن دختره
دوره قاجار بلع
تازه من شنیدم که میگن برای تعیین جنسیت هم میزن پیش دعا نویس
اون میگه
درست هم در میاد
مگه میشه
واقعا هستن اینجور آدما؟!🫣🤔
مامان بزرگم😑8 تا بدون سونو زاییده😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.