۵ پاسخ

بیخیال باش دختر منم همینجوری بود یواش یواش خوب میشع بخاطر شیر خوردنه

چن دوزه اینجوری شده

عزیزم اگر فقط وسط زبونش شیره اگر برفک باشه مشخص میشه جاهای دیگه زیونش لبش هم میزنه

اگه برفک باشه درد داره میسوزه موقع شیر خوردن

عکسشو بفرس عزیزم

سوال های مرتبط