۴ پاسخ

منم امروز سه ساعتی اینطور بودم زیر دلم میگرفت ول میکرد .. رفتم دکتر بهم قرص ضدانقباض داد خوردم بهترم ..اخه من زایمان قبلیم زایمان زودرس بود ..

اگه اینقدر منظمه حتما برو بیمارستان نوار قلب بگیرن میفهمن انقباضه

برو‌دکتر‌

عزیزم وقتی انقدر دقیقه که میگی هر سه دقیقه به نظرم برو دکتر خوب عسلم

سوال های مرتبط