۳ پاسخ

چیزی نیست استراحت کن شیاف اکتوژست استفاده کن استراحت مطلق باش

شیاف بزار
بتات خیلی خوبه
خیلی زود رفتی سونو عزیزم
استراحت کن ایشالا ۸ یا ۹ هفته برو سونو قلب

باید شیاف پروژسترون بذاری...چون روند تیتر بتا خوب بوده...بذار آخر هفته دیگه برو سونو

سوال های مرتبط