خانوما شما چند بار سونوی آنومالی دادید

۷ پاسخ

۲ بار
۱ بار آنومالی دادم ۱۸ هفته یه چیزاییش معلوم نشد
دوباره ۲۰ هفته آنومالی مجدد دادم

یکبار

مال من چون تو‌ جنگ بود شهرستان انجام دادم برگشتم باز دکترم فکر کنم گرفت

ی بار

۱ بار انجام میدن دیگه

۱بار میدن دیگه منم ۱بار دادم

یک بار دادم

سوال های مرتبط

مامان نذر امام زمان مامان نذر امام زمان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی 🩷 مامان تو دلی 🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد