۴ پاسخ

پسر منم همینجوری شد رفلاکس داشت

این دلم میخواد بزنم اخری رو خوب اومدی بچه من از بس نق نق گریه میکنه دوس دارم لهش کنم

لج میکنن من ک دیگه روانی شدم آنقدر جیغ میزنم

خواهر به جایی که بزنی بچه رو ببر دکتر خوب اونم اذیته که بهونه میگیره دیگه

سوال های مرتبط