اره قرص داری بخوربرای بچه بدیت هیچ مشکلی پیش نمیاداصلاخیالت راحت میتونی بیاری مردکم خونی داشته باشه خوب نبست بدیش اینه ژنش به بچش نرسه اونم خدای نکرده کم خونی بگیره ولی ماخودت چیزی نیست اصلافقط داروبخوری
سلامت باشه انشاالله بچس ازدخترمن کوچیکتره مال من دوسالو6ماهشه من خودم بعضی وقتهامیگم حیف این بچه مال منواین شوهرمه به خدابی لیاقت هستیم این فرشته شوده بچه ما
یه بچه داری چن سالشه
دقیقاخیلی سخته ولی انشاالله خداکمکمون میکنه بزرگشون میکنم خدابه حق ابروی فاطمه زهراسلامت باشن من خودمومیگم دیوانم گناه بچم چیه بایه شوهرعوضی گرفتارشودم دخترم چه گناهی داره به خداانقدرحرص میخورم شودم این زنه 50ساله ای ولی تومثل من نباش درتمام شرایط سخت زندگیت فقط بگوخداتورودارم کمکم کن
نوش جانت شیرینی بخورکم خونی خدای نکرده چیزبدی نیست بادارودرست میشه بچتم گناهی نداره بچس من عصابم خراب میشه سربچم دادمیزنم به خداکتکش میزنم بعدش این سگ پشیمون میشم ولی توسعی کن ارام باشی همه چی درست میشه مامشکل داریم بچهامون چه گناهی دارن به قران انقدرعصابم خرابه ناراحت اینم سربچم خالیش میکنم بچه ای که خدابعدده سال بهم داده من بی لیاقت سرش دادمیزنم ولی تونکن بگیرش بوسش کن امیدتم به خداباشه
مرتب قرص آهن مصرف میکنی؟ مولتی ویتامین چی
شاید قرص اهنت بهت نمیسازه برند دیگه تست کن
دیدی نشد برو حتما دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.