خانمایی طبع رحمشون گرم هست وپسر دارن بیشتر اینجوری هستن
منم اینجوریم عاشق نون خامه ای میشم من
من از بس شیرینی خوردم قندم زده بالا.
من رفتم دکتر گفت منیزیم بدنت کمه
یه دوره قرص منیزیم بگیر بخور خوب میشه
من برعکس فقط ترشی دلم میخاد
چون خون از دست میدیم
منم وقتی پریود میشم فقط چیزای شیرین میخورم
منم منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.