۶ پاسخ

گل مغربی میگن خوبع قرصش با منیزیوم

منم هرماه دلم میخوام خواهر شوهرمو خفه کنم بعد پریود اروم میشم میگم فقط نبینمشم کافیه

منم همینطور تو دوران pmsمیگم من بدبخت ترینم😁حتی باشوهرو بچه دعوادارم به دکتر زنان گفتم قرص اسنتراداد ولی من نخوردم بیشتر سعی میکنم ویتامینb12بخورم ک اروم شم

منم اینقدرررر عصبی میشم روم فشار روانیه ک حس میکنم هر لحظه ممکنه همه چیو تیکه تیکه کنم ، کلی رو خودم فشار میارم یوقت با عصبانیت با پناه صحبت نکنم ولی طفلی شوهرم

منم افسردگی شدید میگیرم

منم همبنطور هرماه ناخواسته میگم برم طلاق بگیرم بعد پریود میشم درست میسم😂😢

سوال های مرتبط

مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی