کیا آمپول پروژسترون میزنن خوبه؟

۶ پاسخ

من هفته ای یکی میزنم
و فکر میکنم آمپولا منو تا این هفته نگه داشته به نظر من که خیلی خوبه

من هفته ای یکی میزنم

من هفته ای یدونه ۲۵۰ میزنم

من اون اوایل هفته ای یدونه میزدم...همون وقت که میزدم انقباضام یکم بیشتر میشد و بعد آروم آروم خوب میشد

من از اول بارداری دارم میزنم قبلا هر روز بود حالا هفته ایی 2 تا

من هفته ای یه دونه فمولایف ۲۵۰ میزنم
دکترم بهم گفت بین داروهای جلوگیری از سقط این از همه قوی تره

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری