من هفته ای یکی میزنم
و فکر میکنم آمپولا منو تا این هفته نگه داشته به نظر من که خیلی خوبه
من هفته ای یکی میزنم
من هفته ای یدونه ۲۵۰ میزنم
من اون اوایل هفته ای یدونه میزدم...همون وقت که میزدم انقباضام یکم بیشتر میشد و بعد آروم آروم خوب میشد
من از اول بارداری دارم میزنم قبلا هر روز بود حالا هفته ایی 2 تا
من هفته ای یه دونه فمولایف ۲۵۰ میزنم
دکترم بهم گفت بین داروهای جلوگیری از سقط این از همه قوی تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.