در روز مثلا پنج دفعه شیشه میخوره بکن چهار دفعه بعد سه دفعه کم کم کمش کن تا دوسالگیش
ون چقدر حرص میخورم این تاپیک هارو مبخونم
زوده نگیر اگه شیر شب رو نمیخوره فقط وقت خواب بهش بده
من دوست نداشتم قبل از 2سالگی بگیرم ولی مجبور شدم و گرفتم
خیلی راحت بود البته تدریجی بگیر من 2بار در روز میدادم گفتم تا 2سالگی اینجوری بدم ولی مجبورشدم دیگه ندم
ولی غذا خوردنش عالی شده
دختره من که اصلان به شیر وابسته نیست ولی به شدت وابسته پستونکه
من از یک سال و نیمگی فقط شبا بهش شیرخشک میدادم و یک سال و ده ماهگی همونم قطع کردم برا اینکه تدریجی گرفتم اصلا خداروشکر اذیت نکرد البته از اول زیاد علاقه به شیر نداشت
دقیقاااا مثل دختره من چیکار کنیم چجوری از شیر بگیریم چن بار بیدار میشه تا صبح جیغ و گریه باید شیر بدم تا دوباره بخوابه😥هیچی ام نمیخوره
هر چندروز یه وعدشو حذف کن
از شیر گرفتیش بعد ببین چجور غذا می خوره ، اصلا شیر اشتهای بچه را نابود می کنه
دقیقا دختره منم اینجوری از وقتی گرفتمش غذا خیلی خوب میخوره عالیه یعنی
دختر منم خیلی وابسته بود به شیر هیچی نمیخورد تمام دین و ایمانش شیر بود الان دوهفته اس از شیر گرفتم خیلی خوب شده خیلی تاثیر داره خدارو شکر الان حداقل ۴ تا قاشق غذا رو میخوره
به هر حال باید یه روزی بگیری و هر چی بزرگ تر بشه بیشتر وابسته تر میشه
و اینکه ضرر براش کم خونش میکنه
نمیزاره غذا بخوره
پسر منم همینطوره ولی مجبورم تا دوسالگی بدم چون خیلی وابسته
شیر زیاد نمیذاره اهن جذب شه کمخونی میگیره و برا رشدش بده. دلت بیاد فوقش یه هفته سخته عادت میکنه.
یک سری کارها رو برای صلاح بچتم که شده مجبوری انجام بدی حتی اگه قلبت داره تیکه تیکه میشه
تو این سن بچه باااید غذا بخوره بدنش به مواد مغذی نیاز داره دو روز دیگه پریود میشه بچه دار میشه بچه شیر میده
ازش نگیر کمش کن
دختر منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.