کیاهمین چندروزه واکسن۶ماهگی زدن

۳ پاسخ

من امروز زدم اینقدر دردش میاد ک فقط گریه میکنه نمی تونه پاشو تکون بده خیلی بده

من دیروز زدم الان تب نداره ولی یکسره جیغ میکشه از ۴ عصر بیداره

مننن دوروزع زده الان بکم بهتره خیلی اذیت شد دخترم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه کوچولو مامان فاطمه کوچولو ۱۱ ماهگی