واکسن۶ماهگی هنوز نزدم میزنن انقدردیر شده؟

۴ پاسخ

من با یک ماه تاخیر زدم دو روز پیش

بله میزنن منم هنوز واکسن ۶ و نزدم چون بچم تب داشت

من ۴ .۶ رو نزدم

آره
چرا نزنن
من ۲۰روز دیر زدم همه رو
هنوزم ۶ماه رو نزدم

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۱ سالگی
مامان فاطمه کوچولو مامان فاطمه کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی