نمیدونم درسته یا نه
ولی شنیدم بعضی وقتا بچهای ک اب دهنش میاد شاید شپش داره
نمیدونماا فقط شنیدم🤥🤥
شاید سردیش شده
نبات داغ عرق نعنا بده بهش روزی نصف استکان بده تا چند روز و سردیجات زیاد نده
سردیش کرده اگه از دندوناش نباشه...بش حلوا ارده بده گرمیه
دندون میخواد دربیاره لابد
یا غذاهای با طبع سرد بهش میدی این دوتا میشه دلیلش
دندون عزیزم ،سردی زیاد هم میشه سردی نده بهش زیاد ،
دندون عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.