۸ پاسخ

کمخونی
توی آزمایش خون، ذخیره سرم آهن پسر من خیلی پایین بود ... و کم خون...

پسر منم اینجوریه لب تر کن میزنم براش مخصوص بچه ها ،بعضی روزها هم میکنه ،اسمت ماریا هست؟😍

ساید از دهان نفس میکشه

اخی. کم اب نیست بدنش؟

کم آبی

هوا سرد و خشکه پماد مخصوص بچهها هست از داروخونه بخر

فک کنم بدنش کم آبه

وای لب پسر منم اینجوریه نمیدونم از چیه

سوال های مرتبط