۶ پاسخ

ببین همه گریه های بچه برای کرسنگی نیست اما کم کم دستت میاد مثلا اگه بیس دیقه زیر سینش دو ساعت سیره اگه بعد یکساعت گریه کرد برا شیر نیست. نمیگم ساعتی ب بچه شیر بده میگم یه نسبتی دستت باشه ک بدونه دراضای این مقدارشیر این مقدار زمان سیره ک بدونی قبل اون گریه کرد بش شیر ندی چون شیر خوردن زیاد هم دلدرد و رفلاکس میاره

بخدا دیوونه شدم پسر من همش میخاد بخوره شیشه رو هم تو ۲ دقیقه تموم‌میکنه نمیخابه هم گریه گریه گریه

دیوونه شدم
شیرخشک بخوره سیرمیشه میخابه... بیشتراوقات باسینه میخابه و نق زیاد میزنه شیرمو میدم...میاره بالا
موندم چ کنم...
شیرخشک رو چه وعده ای بهش بدم

عزیزم ببین میگن هر دوساعت که بیشتر ندی بچه ریفلاکسی بشه
بچه با بچه فرق داره
مثلا اگه بچه ت هر دو ساعت ۶۰ سی سی میخوره
ولی بین دوتا شیر گریه میکنه
میتونی بکنیش هر یه ساعت یا یه ساعت و نیم ۳۰ سی سی دل درد نشه
من دقیقا همین کارو کردم خیلی نق نق و گریه ش کمتر شد

آره دیگه اگه تمیز بود دل درد نداشت بغل کردی مشکلی نداشت پستونک هم نگرفت اما با شیر ساکت شد باید شیر بدی هر وقت ک خواست حتی هر یک ساعت

هروقت بچه خواست بده هروقت گرسنش شد نیم ساعت یه بارم بود بده عزیزم

سوال های مرتبط