اره طبیعیه من سر پسرم تا روز زایمان بالا میاوردم تهوع خالی نبود استفراغ روزی سه چهار بار نه ماه کامل. ایندفه سر دخترم تهوع ندارم هیچی نفهمیدم خداروشکر
من ۱۸ هفته تموم شد
من یه هفته خوب بود باز شروع شده دارم میمیرم😭😭😭
اره عادیه فقط باید قرص بخوری
من اول حالا تهوع نواشتم الان دوروزه هرچی میخورم بالا میارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.