عادیه که من حالت تهوعم اصلا خوب نمیشه؟

۵ پاسخ

اره طبیعیه من سر پسرم تا روز زایمان بالا میاوردم تهوع خالی نبود استفراغ روزی سه چهار بار نه ماه کامل. ایندفه سر دخترم تهوع ندارم هیچی نفهمیدم خداروشکر

من ۱۸ هفته تموم شد

من یه هفته خوب بود باز شروع شده دارم میمیرم😭😭😭

اره عادیه فقط باید قرص بخوری

من اول حالا تهوع نواشتم الان دوروزه هرچی میخورم بالا میارم

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩷 مامان نی‌نی🩷 هفته بیستم بارداری
مامان هدیه قرآن مامان هدیه قرآن روزهای ابتدایی تولد