۷ پاسخ

بچت چیه

منم اینطوری بودم شدیداً تازه یک هفته شده بهتر شدم گم نشده ها بهتر شده فقط صبح بیدار میشم حالت تهوع دارم ببخشید اصلا آب زرد میاد بیرون

منم اینجوری بودم برو پیش دکترت بگو تقویتی بنویسه انشالله بهتر میشی

نمیشه تموم نمیشه این لعنتی😭😭 الان افتادم روتخت انگار همه جا بومیاد 😞خسته شدم خسته

کاشکی من حامله شم تا نه ماه ویار داشته باشم 🤲🤲🤩🤩🤩

آخی چه سخت

قرص بخور

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۷ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری