۴ پاسخ

دلایل مختلفی میتونه داشته باشه. نوسان قند باشه. یا مثلا یه غذایی فشارت رو میندازه یا فشارتو میبره بالا. چک کن چی میخوری بیشتر که اینطور میشی. میتونه کم آبی بدنت باعثش بشه یا خود هورمون ها هم بی تاثیر نیستن. غذای چرب و شیرین سعی کن زیاد مصرف نکنی اگه علائم دیگه ای هم باهاش داشتی به دکترت مراجعه کن ❤️

منم دو روز اینجوری میشم سردرد شدید با سرگیجه

وای منم بعد از خوردن هر چیزی سرم درد میگیره 😢

بخاطر بارداریه منم اوایل بارداری همش سر درد داشتم

سوال های مرتبط

مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا😍 مامان هدیه امام رضا😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری