اصلا ربطی نداره عزیزم
ولی من سردرد داشتم و الانم هر از گاهی میگیرم بچم دختره
من از اول سردرد شدید داشتم و هنوز دارم کم خواب شدم تهوع ندارم فقط آلوچه و لواشک میخورم بچم هم پسره
من تو سه ماهه ی دوم داشتم یعنی از ۱۲ هفتگی به بعد شروع شد که پسر هست بچم
من از اول داشتمو دارم 🥴
وای منم داشتمو دارم از همون ۵ هفته ک فهمیدم باردارم جزو علائمم بود
وای منم از وقتی باردار شدم خیلی سردرد میگیرم
مگه ربط داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.