كسي مثل سردرد شديد داره جنسيت جنين چيه

۷ پاسخ

اصلا ربطی نداره عزیزم
ولی من سردرد داشتم و الانم هر از گاهی میگیرم بچم دختره

من از اول سردرد شدید داشتم و هنوز دارم کم خواب شدم تهوع ندارم فقط آلوچه و لواشک میخورم بچم هم پسره

من تو سه ماهه ی دوم داشتم یعنی از ۱۲ هفتگی به بعد شروع شد که پسر هست بچم

من از اول داشتمو دارم 🥴

وای منم داشتمو دارم از همون ۵ هفته ک فهمیدم باردارم جزو علائمم بود

وای منم از وقتی باردار شدم خیلی سردرد میگیرم

مگه ربط داره

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان کوروش👶🏻🤍 مامان کوروش👶🏻🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرعلی‌♡ماهلین مامان امیرعلی‌♡ماهلین ۷ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌ونهم بارداری