منم خیلی سردرد میشم آزمایش دادم سنگ کلیه ام داشت دفع میشد که عفونت کرده بودم
دکتر گفت از کم آبی بدنه و برام سرم نوشته هر هفته بزنم
و اینکه گاهی هم از ترش معده هست که سردرد میشی و متوجه ترش نیستی
فاموتیدین من میخورم رفع میشه خداروشکر
اره هفته های شما بودم داشتم تا ۱۳هفته داشتم فشارم اوکی بود دکتر گف طبیعیه
منم خیلی سردرد داشتم، اگ میگرن داری یه دکتر میگرن برو داروی مجاز برات مینویسه
آره منم داشتم هنوزم گاهی وقتادارم نی نی ام دختره
ربطی نداره منم داشتم الان هفته ام داره بالا میره کمتر دارم اوایل زیاد داشتم.بچمم دختره
ربطی به جنسیت نداره عزیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.