هر روز بچه هاتونو ميبريد پارك؟٧

۱۴ پاسخ

من یه روز در میون پارک نه میبرم خانه بازی یا شهر بازی

بیشتر مواقع اره میریم الان هوا خوبه عصرا بیکار باشیم میریم ما پارک بهمون نزدیکه

نه چون هیچ علاقه ای ب پارک نداره
گاهی وقتا اگ مریض نباشه میریم خانه بازی
زمستون ک همشو بچم ویروس گرفت

یک روز درمیون بیرون همیشه هم پارک نمیبرم چون براش تکراری میشه

۳ماه اومدم خونه جدید ،خونه قبلی پارک کوچه پشتی بود هر روز صبح و عصر میرفتیم ،اینجا پارک نیس ،میبرم خونه بازی

پارک سر کوچمونه دیروز بردم آمروز هوا سرد بود بعدم بیرون بودیم نشد ببرم هوا خوب باشه وقت کنم هر روز میبرم

دختر من تقریبا هفته ای سه بار با باباش میره پارک، بقیه روزام رو هم یا من میبرم خانه بازی و یا خودم سرگرمش میکنم توی خونه، گاهی ام خونه ی مامانجونش میریم

نه شاید هفته ای یبار در هفته دوبار هم میریم بیرون فقط راه میره فضای باز اخه پارک نزدیک نداریم بعدم علاقه ای نداره

نه تکراری میشه براش هر روز ی جا میبرم سرگرم شه

خونم نزدیک پارک ولی نه شاید هفته ای یکبار وقتیم میریم دیگ نمیخاد بیاد خونه اتقد گریه میکنه
ولی باباش میرن دور دور به قول دخترم

من انقد کار دارم تو خونه هرروز نمیتونم اما اگه کار نداشته باشم میبرم
مثلا امروز کارامو کردم فردا سرم خلوته میبرمش

اگه بتونم حتما میبرم ، دیروز بردم امروزم میخواستم ببرم ولی هوای تبریز امروز کلا بارونی بود برا همون

آره تو خونه حوصلش سرمیره هرروز عصرا میبرم یکی دوساعت تاب و سرسره سوار میشه ی کم بازی میکنه میاییم

نه مگه بیکارم
ولی بیرون هر روز با باباش می‌ره چرخی میزنه

سوال های مرتبط

مامان محسن و حسین 🩵 مامان محسن و حسین 🩵 روزهای ابتدایی تولد