وقتی دستت تنگه اصلا نیاز نیس ساک به این گرونی بخری ساک یه چیزیه که هرقیمتی میتونی پیدا کنی
حتی اگه پول هم داشتی بازم حیفه انقدر برا ساک هزینه کنی
طرحش قشنگه حتما جنسشم خوبه
ولی من خودم به شخصه حاضر نیستم این مقدار هزینه کنم برای یه ساک
بازهم خودتون میدونین
بنظرم برای ساک این قیمت زیاده
برای ساک از سایت ملیکا کیدز نگاه کن، قیمتاش خیلی بصرفه هست
من گرفتم ازشون با اونی که تو بازار میگفتن ۱ و نیم و فلان، مو نمیزنه
من اینو از سانی بیبی گرفتم حدود یکونیم، کیفیتش خیلی خوبه، فقط کمی سنگینه اینم به خاطر اینکه فک کنم داخلش دور تا دور یه دونه میله به کار رفته که ایستایی داشته باشه و مچاله نشه، در کل من خیلی دوسش دارم و قشنگه
من یکی خریدم ۴۵۰۰ ولی چرم ترکه، گلدوزی خیلی قشنگ داره و یک سال هم گارانتی
عکسشو تو تاپیکام گذاشتم، بنظرم خواستی پول بدی از اون بگیر خیلی شیک تره
من از باسلام پشتی خرسی داره روش مشکی جنسش عالیه ۲ ملیون
عزیزم من از تولیدی کیف های بیمارستانی گرفتم که برای سایت های مثل سانی بی بی کیف ها رو میدوزه.قیمت و تنوعش خیلی خوبه و از سانی بی بی ۳۰۰ تومن ارزون تر خریدم کیفمو.
طبرسی شمالی هست اگر خواستی بگو آدرسش بفرستم برات
از اینجا هم قیمت بگیر من ساکمو از اینجا خریدم نسبت به همه جا قیمتشون خیلی خوب بود
ن زیاده من ببتو گرفتم برزنتی طوره خوش جنسه ۲۵۰۰ خیلی جنسشم خوبه
یکم گرون
از سایت کوکالو ساک برند خودشو بخرید قیمتش هم بهتره
من بیست دی پارسال گرفتم ۳۹۰۰
نمیدونم جنسشون مث همه یا نه
بنظرم جنسش زیاد مهم نیس مگمیخوایم باهاش کشتی بگیریم 😂🫠
من خریدم هفته پیش ۲و ۳۰۰ از هفده شهریور پاساژ سیسمونی
نه نمیارزعاین قیمت ؟
من همینو از دیجی کالا خریدم ۳.۴۰۰
ببین کلا ساک نوزاد گرونه
من عید خریدم،تازه کلی گشتم که هم مدلش جدید باشه هم قیمتش خوب باشه، بازم ۲ تومن دادم
بنظرم نه
ولی دگ الان همه چی گرون شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.