۶ پاسخ

همه دکترا انقدر زودتر نامه میدن اخه دکتر من نامه منو فعلا نداده گفت ۱۹ بیا با اینکه سزارین اختیاریم نیستم 😔

منم ۲۸اردیبهشت زایمانمه
پسر اولم ۱۹ اردیبهشت بود
دکترم نامه نداد گفت زوده نوزدهم😢

ب سلامتی انشاالله زایمان کنی برای ما هم دعا کن انشاالله ماهم بچه هامون رو سالم دنیا بیاریم

ااا شمام دقیقا مثل منی
منم اینسری برم فکر کنم تاریخ سزارینم رو مشخص کنه منم دوست دارم ۲۸ اردیبهشت باشه چون روز قبلش شهادته😂

بسلامتی عزیزم 🩷

سزارین اختیاری فقط نامه میدن؟

سوال های مرتبط