خانوما چند روز خیلی ترش میکنم براچیه؟؟چی بخورم

۷ پاسخ

فاموتیدین یا شربت معده

از این هفته دوباره حال بد شروع میشه با رژیم غذایی میتونی کنترلش کنی
من که جواب گرفتم داروهم نخوردم ...
تعداد وعده هامو بیشتر کردم اما حجمشو کم
غذاها پر ادویه و ربی نخوردم
آب بین غذا و تا نیم ساعت بعد غذارو حذف کردم
خوردن ماست همراه غذا حذف کردم
بعد غذا دوتا خرما میخوردم و تا نیم ساعت هم دراز نمیکشیدم
چای زنجبیل هم میخوردم ولی زنجبیل کم میریختم که گرمیم نکنه ...
اینا واقعا ب من کمک کرد

دقیقا منم همینطور مامانم گفت هویج خوبه منم هویج میخورم یه تیکه بهتر میشم

من که از ۴...۵ ماهیگی همش ترش میکنم تا الان
فاموتیدین بخور

طبیعیه عزیزم من فاموتیدین با اجازه دکتر میخوردم چون مجازه

فاموتیدین بخور

از دکترت بپرس فاموتیدین مجازه تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی