زیاده عزیزم
مواظبش باش
نهایت باید ۱۷ باشه
تا حدودی زیاده بین ۱۴تا۱۶باید باشه.البته ب وزن تولد هم ربط داره
پسر من ۱۴ . ۳ سال و نیم
زیادم هست ماشاالله
ماشالله زیاده
دختر من همین سنه ۱۴ کیلوعع
فکرکنم یکم زیاده
سلام چرا کسی جواب سوال منو نمیده☹️
فکر کنم زیاده
پسر من ۱۷ کیلوئه دکتر گفت از نرمال بالاتره
یکم مراعات کن براش غذای چرب و فست فود و هله هوله نخوره
بچه من بزور ۱۳ و نیم
ماشاالله بهش
خداحفظش کنه
مثل اسمش بزرگ ورشید🤩🤩🤩
خیلی ازاسمش خوشم اومد🤗🤗🤗
بستگی به وزن تولد داره مثلا بعضی بچها استخوان بندی سنگین و درشت دارن چاق نیستن من خودم هم همینطورم تنش سلامت باشه ❤️
اره خوبه دختر منم همینه ٫ قد بچتون چنده ٫ البته وزنایی که بقیه میگن فعلا بچه ما انگار بالاست ولی ظاهرا اخه چاق نیست معمولیه خوبه بنظرم
زیاده من ۱۴کیلو
باتوحه به وزن تولدش باید حساب کرد که میگی ۵بوده
دختر من ۱۶ کیلوعه دکترش میگه اضافه داره
زیاده دختر کن۱۷,گفت الان رو نموداره بیشتر اضافه وزنه
اخی تپلو😍
اره خوبه
یکم تپلیه ولی اکیه
معمولیش ۱۶
قند و شکر واسش حذف کن و هله هوله نخوره بقیه اش نوش جانش
خیلی زیاده عزیزم. توی این سن نهایت 16 کیلو. 15 کیلو در اصل نرماله.
عزیزم زیاده پسرمن 17کیلوهست بهداشت گفت نیم کیلواضافه داره
اضافه وزن داره فک کنم
بستگی به قدش هم داره اگر قد هم روی نمودارهای بالا باشه
چیکار کردی تپل شده ؟
چون تو تاپیکات دیدم نسبت به وزن پارسالش خوب وزن گرفته . من پسرم شاید ۲ کیلو از پارسال تا امسال
از روی نموار وزن توی دفترچه ی رشدش نگاه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.