کسایی که نامه میگیرن سزارین اختیاری هستن؟

۱ پاسخ

نامه برا پذیرش راهتر تو بیمارستانه
اینکه سزارین اختیاری اونو با دکترت باید اوکی باشی و بگه کدوم بیمارستان بری

سوال های مرتبط