من اوایل سرد و گرمم میشد الان بیشتر سردمه فقط دیگه گر نمیگیرم
منم همین جوریه ام ولی شدتش کمتره
ای کاش من باردار شم حاظرم همشو تحمل کنم
منم لرزم میگرفت. دکتر تغذیه قبلا بهم گفته بود اب و یکم ابلیمو و یه پینچ نمک قاطی کن بخور.یوقتایی الکترولیت بدن بهم میریزه.ابن فرمول جواب میده.
من همین جورم شبا هم نمی تونم بخوابم خیلی سخته صبح خوابم میبره 😵💫
وای منم اینطوری بودم ی هفته خوب شدم الان گرمم میشه بیشتر
وای منم
دقیقا منم🥲
من از اول همینجوری بودم ولی دیروز تا حالا دیگه سردم نشده که بلرزم و فقط گرممه
ولا من از زمانی ک زایمان کردم اینطوریم و خوب نشدم از بس عرق میکنم گوشت تو تنم نمونده
منک هنوزم همین مدلم از وقتی نمیدونستم باردارم تا الان همینه حالم
منم دو شب پشت هم اینطور بودمممم داشتم میمردم خدا خدا میکنم باز نشم اینطوری همش نگران بچم بودم اینطور میشدم 😩
تا دوازده طول میکشه
سلام من انکار تب دارم سرم و چشمام و بدنم
مثل تب سرما خوردگی
میتونه از علائم باردازی باشه
شماهم قبل موعودتون داشتید؟
منم همینجوریمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.