۳ پاسخ

یعنی سلام بر پریود 😂😂 منم بعضی وقتا اینطور میشم با کلی امید و ذوق ولی آخرش میاد

منم ده روزمونده یهو دل درد و کمردرد شدید میگیرم مثل زمان پریودی در حد دو دقیقه بعد ول میکنه،سینه‌هامم نوکس دست میزنم مثل زخم شدگی درد میکنه،نمیدونم چمه

بارداری

سوال های مرتبط