۴ پاسخ

وای من ۸روز مونده
سینم از درد داره میترکه و باد کرده
اعصابم ک ب شدتتتتت بهم ریختس
تو اقدامم هستم حالا نمدونم حاملم یا واس پریودیه😂😂😂😂😂خدایااااا صبررررر

طبیعیه

علتی باید داشته باشه عزیزم؟ 🙁😂🤦🏻‍♀️

نمیدونم منم ده روزمونده ودرد دارم اقدامی؟

سوال های مرتبط