۹ پاسخ

سلام عزیزم منم پریودیم عقب افتاده میترسم باردار باشم ک فکنم هستم علایم دارم میخای چیکار کنی چجوری سقط کنی اگ باردار باشی

امپول پروژسترون بخر دوتا همزمان بزنش خب تقریبا ۳ یا ۴ روز جواب میگیری شاید استرس اینا داری عقب اقتادی و اینکه هی استرس میکشی ک نکنه یارداری. ک دیقه بدتر هورمونات بهم میریزه سعی کن استرسی نشی
و اینکه برو عطاری بگی خودش میده بهت بگو دمنوش برا رفع استرس و پریودی میخام چن گیاهو ترکیب میکنع میده تلخه ولی دو سه لیوان پر بخوری عادت میشی زودتر

بچه تو از شیر نگرفتی؟؟
من این ماه چون از شیر گرفتم هورمونام بهم ریختن
۸روز دیر کرد

منم ده روز عقب انداختم ک دیگه صد درضد میگفتم حاملم چون سابقه نداشت ک عقب بندازم اونم اینقدر طولانی .ولی خداروشکر پریود شدم خیالم راحت شد .چیز خاصی ام نخوردم

من ارده کنجد خوردم زیاد زودتر از موعد شدم گفتم شاید واسه توام اثرکنه

منم ۷روزه عقب زدم
دوماه پیش رابطه بدون جلوگیری داشتم کلا جلوگیریمم طبیعیه
الان جرعت ندارم تست بدم ینی امکان بارداری هست؟

شاید دلیل دیکه ای داره که پریود نشدی. یه تست بزن اگه باردار نبودی دکتر برو

تست نزدی؟

باید اول تست بدی شاید باردار نباشی
جلوگیریت چیه

سوال های مرتبط