۷ پاسخ

دیگه کاری نمیشه کاری کرد ک. مبارکه. قرص سر خود هم نخور خیلی خطرناکه. ادم تو اینستا چیزایی میبینه ک از اسم اینکارا وحشت میکنه

خدارو شکر کن
وقتی بچه میده توانشو هم میده

نه بابا دو تا خط بود یکی خیلی پرنگ بود یکی یه هوا از اون کمرنگ بود ولی قشنگ معلوم بود دتا خطه

عصاب م خورده چیکار کنم

انداختم اشغالی

سرکار میرم دخترمم دوساله شخ

نگهش دار دیگه

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری