برا دوقلوهاتون از ترچی اسباب بازی دوتا میخرین؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

من دوقلو ندارم ولی کم از دوقلو ندارن😅۱۱ ماه اختلاف دارن بله چون دعوا میشه ظرفاشون هم باید شبی هم باشه میوه چیزی بهشون بدم باید یکی باشه وگرنه قهر و دعوا ب راهه

بعضی چیزها رو دوتا میگیرم بعضی هارم یکی به هر حال باید یاد بگیرن که باهم کنار بیان

ای خدا ماشاالله 😍

ماشالله بهشون جواب سوالت و نمیدونم ولی دوقلو داشتن خیلی خاصه😍

ماشینشون چند خریدی عزیزم؟

ماشالله بهشون 😘😍
بله عزیزم از هر چیزی دو‌تا و یه رنگ دقیقا چون دعواشون میشه
اما این ماشین و یه دونه خریدیم چون جاگیره و تایمش هم زود تموم میشه
گاهی سرش دعوا میکنن ولی اکثرا تو این مورد کنار میان 😅

ای خدا 🫠 فسقلا رووووووو

این ماشین رو چند خریدی عزیزم؟

اخی چه نازن ماشالا

نه عزیزم
من‌دوقلو دارم‌ اسباب بازی یدونه میخرم براشون باهم بازي میکنن

اگ من دوقلو داشتم این کارو نمی‌کردم یکی می‌گرفتم هردو بازی کنن..هم زمان هردو بازی نمیکنن که

سوال های مرتبط