۳۱ پاسخ

کیوی هم امتحان کن با گوجه ولی شنیدم کیوی خیلی خوبه

شربت لاکسی ژل و قرص فمی لاکت و قرص دی سیکلومین ۱۰ رو باهم بخور بعد نیم ساعت دستشوییت میگیره من پسرم اومد دنیا تا ۵ یبوست داشتم با این داروها خوب شدم

عزیزم اگه میخای واقعا خوب شی این شربتو بگیر یعنی عالیه از منی ک هرراهی رفتم هردارویی گیاهی و شیمایی خوردم حتی یه ذره خوب نشدم بشنو
شربت لاکتولوز بخور انگار روده کامل تخلیه میکنه خوب خوب درحدی ک اسهال میشی

خاکشیر و کره حیوانی عالیه

شیاف بذار

آب زیاد بده

ناشتا اب جوش با نبات بخور

الو باید خورد نه قیسی
و آب فراوان
حدود ۸ لیوان در روز حتما بخوری
یه پماد مقعد هم باید زد که مخصوص شقاق مقعد هست تا از یبوست و سفتی زخم نشه

برگ سنا چجور خوردی من یه قاشق مربا خوری از پودرش تو ماست میخورم چهار پنچ ساعته اثر میکنه

فلوس امتحان کن

کیوی کیوی کیوی کیوی کیوی

سلام مامانا خوبید توی روبیکا گروه مامان هارو داریم دور همیم کسی خواست ایدیشو بده عضو کنم

بهش بگو صبح که از خواب پا میشه قبل اینکه چیزی بخوره با شکم ناشتا یه قاشق غذاخوری روغن زیتون بخوره شبم قبل خواب یه قاشق بخوره رو غذاشم بریزه به دو روز نکشیده شکمش اوکی میشه
یکی هم اینکه جو دو سر رو بگیره آسیاب کنه تو یه لیوان شیر جوشیده ی گرم قاطی کنه بخوره
صبخ به صبحا ناشتا یه لیوان آب گرم بخوره
اگه اینام جواب نداد از داروخونه شربت انجیر بگیره اون دیگه جوابه

خاکشیر ناشتا تو آب ولرم عالیه

روغن زیتون بریزتو اب ولرم صبحا بخور یا ی قاشق دوقاشق صبح ناشتا بخور بعدش اب بخورهرجور راختی
با سرنگ هم از مقعد بزن
میوه ام زیاد بخور یبس نشی

شیاف گلیسیرین

شیاف بیزاکودیل یا قرص کرچک

گل محمدی رو دم کن بخور صد در صد جوابه

شیاف کارکن از داروخانه بگیر

شیاف بیزاکودیل
شربت PEG
جوشونده خاکشیر

شیاف بیزاکودیل ی همچین اسمی داره اونم خوبه

شربت لاکتولوز
لاکسی ژل
دیگه اثر نداشت شیاف گلیسیرین بزرگسال
انجیر
روغن زیتون

شیاف بیزاکودیل بذار در لحظه یبوستت برطرف میشه

گل محمدی

لواشک هم شکم رو راه میندازه
خاکشیر هم خوبه

روغن زیتون وخود زیتون روغنی عالیه .شربت مگنی میلک هم خوبه من عمل کردم چن روزه میخورم خوبه خدانکرده یبوست نشدم دیگه

شیاف گلیسیرین عالیه

یبوست الکی نگیرین دوستم اینحوری بود دل درد داشت یبوست دور نافش درد میکرد می‌گفت معدم خیلی درد داره فکر میکردزخم معده داره الان بستری شده بیمارستانه معلوم هم نیست چشع

پسرمنم یبوست داره چون غذاافتاده امامن نه دارو نه چیزی نمیدم
تاخودس زوربزنه یمدت دیگه عاذی میشه چون تازه غذا اقتاده اونطوری شده

عزیزم بهش بگو گل محمدی خشک یه قاشق غذاخوری پر بریزه تو ماست بخوره عالیه هرچی گل محمدی بیشتر بهتر

اگه برای خودتونه شربت مگنی میلک عالیه واقعا

سوال های مرتبط